Betöltés folyamatban...
HIBA!
Ez itt most egy hibaüzenet.

Duális képzési szolgáltatásaink

Képzések szervezése, kivitelezése, információk!

Szolgáltatások

Cégünk mindent megtesz azért, hogy segítsen a duális képzések megszervezésében és lebonyolításában. Ennek megfelelően a szolgáltatásaink is arra épülnek, hogy a képzések gyorsan és a legjobb minőségben legyenek lebonyolítva.
 
Felmérés: A leendő képzőhelyekkel történő kapcsolatfelvétel során munkatársaink megvizsgálják a munkáltató megfelelőségét a szakképzés lebonyolítására, mind a tárgyi, mind a személyi feltételeket illetően, összehangban a Képzési és Kimeneti Követelmények előírásaival. Segítünk kiválasztani a munkavállalók számára a legtesthezállóbb, a társaság tevékenységéhez kapcsolódó, értéket képviselő szakmai képzéseket, a bemeneti követelményekkel kapcsolatos szabályokra is felhívjuk a figyelmet.
 
Kalkuláció: A szakma és a képzésben részt venni kívánó munkavállalók kiválasztása után ezen információ birtokában egy előzetes kalkuláció által láttatni tudjuk a leendő partnerrel a szakképzési programban történő részvétel során maximálisan elérhető anyagi előnyt a vállalkozás számára, amellett, hogy a képzés értékteremtő voltából kifolyólag képzettebb szakemberállománnyal rendelkezhet a képzés elvégzését követően. Kalkuláció készítése során kihangsúlyozásra kerül, hogy a teljes képzés időtartamára kiszámolt adókedvezmény összege a legmagasabb elérhető adókedvezmény összegét mutatja be, ennek tényleges elérése függ a képzésben részt vevő személy kieső, támogatásra nem jogosító időszakaitól is, illetve, hogy a képzés ideje alatt végig a munkáltató alkalmazásában áll-e.
 
Adminisztráció: A kiválasztott képzésben részt vevő személyek szükséges adatainak összegyűjtését követően adminisztrációs osztályunk munkatársai rögzítik azokat a szakképzési centrum által előírt módon, elősegítve, hogy minél gördülékenyebben történjen a képzés megindítása. A szakmai oktatás teljes időtartama alatt segítjük a partnereinket az adminisztráció egyszerűsítésével, az E-kréta vezetésével, a képzésben részt vevő személyek kilépésével, cseréjével kapcsolatos ügyintézésben, adatváltozások rögzítésével.
 
Menedzsment: A szakmai oktatás megindításának napjától a vizsga napjáig bezárólag végig fogjuk a partnerünk kezét a lebonyolítás során. Koordináljuk a kommunikációt a szakképzési centrummal, a felmerülő kérdésekre, problémákra rövid határidőn belül megoldást nyújtunk. A mai kor igényeinek megfelelően online és digitális térben otthonosan mozogva bonyolítjuk le a földrajzi távolságokat is áthidalva a szükséges egyeztetéseket online meetingek formájában, amely hatékonyságát és gyorsaságát tekintve időt és pénzt takarít meg ügyfeleinknek. Cégünk vezetőinek elsődleges célja az ügyfél elégedettsége, ennek szellemében alakítjuk ki folyamatainkat, irányítjuk kollégáink munkáját, bővítjük állományi létszámunkat az ellátandó munka nagyságához igazítva, hogy az együttműködés gördülékeny legyen.
 
Utánkövetés: A szolgáltatás részeként folyamatosan monitorozzuk a partnereink igényeit, összegyűjtjük a különböző területeken felmerülő kérdéseket, és a megfelelő osztályunkhoz irányítjuk, hogy a kérdésben kompetens kollégák a legrövidebb idő alatt megnyugtató válaszokkal szolgáljanak. Elégedettségi felmérések útján gyűjtjük be a visszajelzéseket partnereinktől, hogy folyamatosan fejlesztve a szolgáltatásainkat, még nagyobb elégedettséget tudjunk elkönyvelni a szolgáltatásainkat igénybe vevők körében.
 
Jogi osztály: Cégünk jogászai a teljes jogszabályi hátteret jól ismerve biztosítják, hogy a képzési program biztos jogi alapokon nyugodjon. Jogi részlegünk a kezdetektől fogva a hatóságokkal, minisztériumokkal, szakmai szervezetekkel, kamarákkal (a teljesség igénye nélkül: Nemzeti Adó és Vámhivatal, Innovációs és Technológiai Minisztérium, új nevén: Kulturális és Innovációs Minisztérium, Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara) történő folyamatos kapcsolattartás és állásfoglalások kérése révén segíti a jogszabályok helyes értelmezését és alkalmazását, ezáltal igyekszik biztosítani a jogszabályi háttér maradéktalan betartását. Működésünk során nagy hangsúlyt fektetünk ismereteink naprakészen tartására, folyamatosan figyelemmel kísérjük a jogszabály változásait és ezekről tájékoztatjuk együttműködő partnereinket. Leendő partnereink már akár a kezdetektől az igényfelmérés szakaszában igénybe vehetik segítségünket a specifikusan felmerülő jogi kérdések megválaszolásában, ahogy a képzés teljes időszaka alatt nyitva áll az ügyfelek részére a konzultáció lehetősége. A képzésben részt vevő munkavállalók szakképzési tartalommal történő munkaszerződés módosításával kapcsolatos kérdésekben is állnak partnereink rendelkezésére. A hatósági megfeleléssel kapcsolatos ellenőrzések és vizsgálatok során is segítséget nyújtunk, tekintettel azonban arra, hogy a prevencióban hiszünk, a képzés jogszabálykövető megszervezésével igyekszünk az ellenőrzések megállapításai során pozitív eredményt elérni.
 
Bérszámfejtés és adótanácsadás: Szolgáltatásaink közé tartozik a szakképzéssel kapcsolatos normatív adókedvezmény igénybevételének jogszabálykövető módon történő lebonyolításával kapcsolatos tanácsadás online és személyes konzultáció formájában, az ügyfél által kiválasztott időpontban. Ezzel segítjük elő a partnereink számára, hogy a szabályoknak megfelelően érvényesítsék a számukra elérhető szociális hozzájárulási adókedvezményt, elkerüljék az esetleges későbbi önellenőrzéseket. Bérszámfejtési időszakokban is szakértő segítséget nyújtunk ügyfeleinknek, az újonnan felmerülő kérdésekben válaszokat adunk, amennyiben problémával találkozunk, megoldást találunk rá a jogszabályi keretek betartása mellett.
 
E-learning: Cégünk azzal emelkedik ki versenytársai közül, hogy a szakképzési törvényben és annak végrehajtási rendeletében szabályozott képzési program részeként biztosított tananyagot e-learning formában bocsátja a partnerei és a képzésben részt vevő személyek rendelkezésére. Ezzel megadja azt a rugalmasságot a képzésben részt vevő személy és az őt foglalkoztató számára, hogy a tudást fejlesztő videoanyagok bárhol és bármikor letölthetőek, így egyénileg megválasztott időpontban is foglalkozhat a tananyaggal. Szakértőink által összeállított jegyzetekből leforgatott felhasználói élményt növelő oktató video tömör érthető nyelvezete ideális kiegészítője az írott formában is átadott jegyzetnek. A rendszer különlegességeként a munkáltató ellenőrizni tudja a képzésben részt vevő személy előrehaladását a tananyag feldolgozásával kapcsolatban.
 
Képzéstámogató vállalatirányítási rendszer: a képzésben részt vevő személyek saját profillal rendelkező online rendszerünkbe belépve érhetik el az e-learning tananyagokat, hozzáférhetővé válnak a kitölthető dokumentumok, kérelmek, az adminisztrációs osztály által megküldött rendszerüzeneteket. Ezen a rendszeren keresztül lehetőség nyílik a kommunikációra, dokumentálhatók a kiküldött üzenetek, azok megnyitásának pontos dátuma. Kényelmes, felhasználóbarát megoldás a képzés folyamatának végigmenedzselésére.